Нова Каховка

Для громади Нової Каховки дизайнери Victory House розробили ділову документацію, сувенірну продукцію, приклади цільової зовнішньої реклами та промоційні матеріали для івестиційного і туристичного напрямків, а також брендування зовнішнього простору.
Більше про заходи створення бренду і брендбуку доступні на сайті www.brandnk.com.ua

  • Поделиться:

Обзор

Брендбук – це документ, де описані правила використання логотипу та елементів фірмового стилю. Професійний логотип і дизайн поліграфії завжди мають константи створення: пропорції, фірмові кольори, шрифти, правила використання в макетах. Дотримання цих правил дає можливість компанії уберегти себе від непрофесійних дизайнерів в друкарнях і зберегти стиль і впізнаваність на роки вперед.

Про концепцію брендингу Нової Каховки

Брендинг територіальної громади Нова Каховка реалізовувався дизайн-студією Victory House в партнерстві з експертами маркетингових і соціологічних досліджень з громадської організації «Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад».
В ході досліджень і серії зустрічей з жителями міста була побудована концепція брендингу території, як «місто тисячі джерел», у сенсі місця витоку, де джерела крім води вказують на багатовимірність міста, який має не довгу офіційну історію, і при цьому збудовано на місці з великою і величною історією.

Філософія брендингу і значення логотипа
З давніх-давен тут була переправа через Дніпро, де перетиналися кілька торгових шляхів: в Кримське ханство, торговий шлях «з варяг у греки» і «шовковий шлях», який ще називають «соляної дорогою».
Тут стояли історичні фортеці Тягинь, Казі-Кермен, тут були козаки (територія містить багато імен з однокорінневою етимологією «козак»), це територія – частина Таврії, яка повниться історіями і легендами ще дохристиянського періоду.
Джерела – це витоки, основа, місто сили і місце початку життя. Вода – основа життя. Місто засноване на основі с. Ключове, від слова «ключі» – джерела. Місто Нова Каховка славиться чистою водою, котру можна пити прямо з крану, і джерелами уздовж річкового берега. Тут творили видатні люди, тому що тут місто життя.
Логотип відображає цілісність значення води для міста: історія створення (посилання до будівництва Каховської ГЕС), вода – як символ життя та оновлення сил (про чисту екологію території і рекреаційні можливості). Так в процесі обговорення та аналізу голосування на сайті проекту та на заходах, робоча група повернулася до неформального слогану міста “Нова Каховка – місто тисячі джерел”, але додала до нього нові значення:
– енергетичні джерела (ГЕС і енергія, яку дає ця територія)
– культурні джерела ( «кам’яні вишиванки», Григорій та Олександр Довженко, Давид Бурлюки …);
– винні джерела (Нова Каховка – одна з трьох винних точок на карті України);
– фінансові джерела (можливості бути тут і промисловцем, і фермером, і фрілансером)
– джерела молодості (молоде місто, де багато молоді);
– джерела талантів (інтелектуальні, художні, спортивні …).

Підходи до розробки фірмового стилю Нової Каховки

Фірмовий стиль для Нової Каховки має розгалуженість по стилістиці по тематиках: так ділова документація та інші макети – в стриманому дизайні використовують лінійну графіку. Тут основним елементом фірмового стилю є «лінія міста», де зображені стилізовані контури основних архітектурних і туристичних об’єктів громади.
Для макетів, де потрібно відобразити емоційність, яскравість теми, розроблений стандарт прийому колажу фото і графіки, де використовуються вертикальні лінії логотипу.
І для оформлення зворотних сторін документації, для додання текстурності, розроблений фірмовий патерн – мозаїка в фірмових кольорах. Вона створює динаміку і додає дизайну насиченості і закінченості (приклади – календарі та фірмова папка).
Для впровадження брендингу в міське середовище і стилізації зовнішнього простору, дизайнери розробили пропозиції щодо створення сухих кольорових фонтанів, які повторюють дизайн знака логотипу, і дорожні покажчики в фірмової лінійної графіку.

Повний брендбук Новокаховської ОТГ дивіться тутбрендбук НоваКаховка VH_view

  • Поделиться:

ЭСТЕТИКА И ПОНИМАНИЕ
ПУТИ ВЕДУТ К РАЗВИТИЮ