Огляд
З такими словами до нас звернулася Олена Кичкіна – господиня сімейного виробництва і еко-садиби в с. Преображенському Запорізької області. фермерське господарство, де, як-то кажуть, “все своє”: м’ясо різних видів, ароматний хліб за старовинними бабусиними рецептами, трав’яні чаї, мед зі своєї пасіки, лавандова плантація, клумби для збору трав. Завдання нейминга зазвичай займає близько тижня: створюємо кілька концепцій для різного позиціонування компанії, створюємо для кожної концепції кілька назв і перевіряємо придумане на унікальність. З Оленою і її запитом назва прийшла вже на другий день, адже цінності “Гурманиці” на сто відсотків зійшлися з нашими особистими цінностями.
“Гурманіця” – це еко-господарство, де можна відпочити, з’їсти здорові свіжі страви, купити продукти в сімейному магазині і дізнатися про українські традиції, древню слов’янську культуру та звичаї у побуті на заходах садиби.
Victory House виконала послуги з неймінгу, створення логотипу та елементів фірмового стилю для Олени та господарства “Гурманиця”.
Замовник
Олена Кичкіна
Дата
20.12.2019
Сторінка замовника