Гурманиця

“Ми цінуємо все здорове, що корисно для тіла, і для духу. Здоров’я – це саме головне. Ще мені подобається слов’янська, українська культура і традиції. Придумайте нам, будь ласка, назву”.

  • Поділитися:

Огляд

З такими словами до нас звернулася Олена Кичкіна – господиня сімейного виробництва і еко-садиби в с. Преображенському Запорізької області. фермерське господарство, де, як-то кажуть, “все своє”: м’ясо різних видів, ароматний хліб за старовинними бабусиними рецептами, трав’яні чаї, мед зі своєї пасіки, лавандова плантація, клумби для збору трав. Завдання нейминга зазвичай займає близько тижня: створюємо кілька концепцій для різного позиціонування компанії, створюємо для кожної концепції кілька назв і перевіряємо придумане на унікальність. З Оленою і її запитом назва прийшла вже на другий день, адже цінності “Гурманиці” на сто відсотків зійшлися з нашими особистими цінностями.

“Гурманіця” – це еко-господарство, де можна відпочити, з’їсти здорові свіжі страви, купити продукти в сімейному магазині і дізнатися про українські традиції, древню слов’янську культуру та звичаї у побуті на заходах садиби.

Victory House виконала послуги з неймінгу, створення логотипу та елементів фірмового стилю для Олени та господарства “Гурманиця”.

  • Замовник

    Олена Кичкіна

  • Дата

    20.12.2019

  • Сторінка замовника

    О.Кичкіна в Fb

  • Поділитися:

ЕСТЕТИКА І РОЗУМІННЯ ШЛЯХУ
ПРИВОДЯТЬ ДО РОЗВИТКУ