О'Барва

О’Барва – сучасне невелике виробництво у Запорізькій області, яке створює екологічні продукти: чаї, цукати, пастилу.

  • Поділитися:

Огляд

Victory House виконала замовлення для О’Барви на етапі її становлення. Власниця Оксана звернулася за рекомендацією, адже створення назви підприємства для стартапу буває великим викликом. Придумати назву компанії, яка буде відображати цінності, створювати настрій, бути ексклюзивним і звертати увагу – це завдання, які ми вирішуємо для власників бізнесу. У тому числі ми вивчаємо пропозиції ринку в сегменті нашого клієнта, що допомагає нам зробити неймінг ексклюзивним, розробити для Вас ключові переваги (або поліпшити існуючі), що надасть підприємству більшої конкурентоспроможності на рівні назви через позиціонування бренду.

Назва О’Барва складено з двох смислів: О – від імені власниці Оксана Черняєва, та Барва – це емоційний посил до споживачів. Барва – слово української мови, яке позначає різнобарвність, яскравість, пишність кольору і форми, текстурних.

Знак логотипу зроблений таким чином, що у дизайні може використовуватися тільки буква О з її декором і апострофом. Це додає оригінальності фірмовому стилю і сучасності. Адже цільова аудиторія О’Барва – це діти і їх батьки.

Шрифтова частина логотипу – це рукописний векторизований шрифт, зроблений дизайнером Victory House.

Також для О’Барва ми розробили дизайн і серію яскравих, орієнтованих на дітей, етикеток для цукатів з мальованими героями і мальованими шрифтами, і етикетки для авторських трав’яних чаїв, які господиня сама вирощує, ферментує і робить купажі.

  • Поділитися:

ЕСТЕТИКА І РОЗУМІННЯ ШЛЯХУ
ПРИВОДЯТЬ ДО РОЗВИТКУ