Знаєте теорію про блакитні океани? (укр.)

27.08.2020 larin

Знаєте теорію про блакитні океани? (укр.)

Про брендинг території і граблі, котрі нас спонукають бути кращими

Victory House design studio

Знаєте теорію про блакитні океани?

Я сьогодні спілкувалася з Наталею з ГО “Місто2025”, на кава-брейку перед власним виступом про сталість і економічний вплив брендингу на території, дуже цікава розмова вийшла. Вона за внутрішньою мотивацією діяти дуже близька до мене: коли головне не заробити гроші, а більш важливо змінювати парадигму мислення людей, суспільства в цілому.
Наталя працює з муніципалітетами, як соціологічна група, аналітик і бувший “чіновнік”, системно і з кропітким підходом. Я ж до тої глубокоомисленної роботи люблю додати ряд фасилітаційних сесій для різних цільових груп, провести мотивуючий або методологічний тренінг, піару, може і трохи занахабного, щоб навіть до самого пасивного громадянина дійшло, що його село/місто, хоче бути кращим, і своїх треба підтримати, якнайменш менше смітити, а потім вже брендувати громаду.

Бо як же без високої місії на хоча б 10 років і візії, тобто бачення:

  • Хто ви є?

  • Для чого брендувати?

  • Хто цільова і які сенси ми доносимо?

Минулоріч, після того, як завершився контракт по брендингу міста Нова Каховка, в мене було “відчуття Каштанки”. Я так називаю внутрішню пустоту, коли знаєш, що ще є великий “дуже смачний кусок” роботи, хочеш його, але ситуація не клеїться, люди не розуміють або не хочуть працювати, або хочуть проковтнути той шмат самі.

І нема на кого сердитись. Адже всьому свій урок і висновок.

Тепер я в контракти з територіями (громадами) крім візіїконцепціїлогобрендбуку… закладаю ще і розробку локальних продуктів території.

Це те, що має принести в короткі строки розуміння і фізичний доказ муніципалітетам, що брендинг – це економіка, а не яскраві картинки, і що візія – це відповідь на питання “Хто я сьогодні і ким я хочу бути завтра?” Відповідь на це питання є наскрізно потрібна всім, хто живе в громаді свідомо, особливо МСП.
Так додалось ще одне питання для діалогу з громадою і замовниками – керівниками ОТГ:

  • В чому наша родзинка, до котрої можна розробити бізнес-план, і як підприємцям допомогти його втілити?

Дякую за можливість вчитися на своїх сліпих зонах) Це мій ковток блакитного океану на 2020 рік.

Вікторія Кулакова

, , ,

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

ЭСТЕТИКА И ПОНИМАНИЕ
ПУТИ ВЕДУТ К РАЗВИТИЮ

БУДЬТЕ ТВОРЦАМИ!