Стратегічний брендинг територій

01.09.2020 larin

Стратегічний брендинг територій

Victory House design studio

Презентация выстуления Кулаковой Виктории на тему “Стратегический брендинг городов и громад” в городе Каховка 27 августа 2020 года на форуме “Города для людей”.
Презентация основана на опыте Victoru House и Виктории брендинга Таврийского объединения территориальных громад (2011-2012), Тавричанской ОТГ (2018-2019), города Новая Каховка (2019), создания логотипа территориального значения (локального продукта) “Херсонский арбуз” (2019) и опыта в бизнес-планировании и развитии территорий, как тренера и общественного деятеля.

УКР.:
Презентація виступу Кулакової Вікторії на тему “Стратегічний брендинг міст і громад” у місті Каховка 27 серпня 2020 року на форумі “Міста для людей”.
Презентація ґрунтується на досвіді Victoru House і Вікторії брендингу Таврійського об’єднання територіальних громад (2011-2012), Тавричанської ОТГ (2018-2019), міста Нова Каховка (2019), створення логотипу територіального зазначення (локального продукту) “Херсонський кавун” (2019) і досвіду в бізнес-плануванні і розвитку територій, як тренера і громадського діяча.

, , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ЕСТЕТИКА І РОЗУМІННЯ ШЛЯХУ
ПРИВОДЯТЬ ДО РОЗВИТКУ