Тавричанська ОТГ

Брендинг об’єднаних територіальних громад України – це не просто тренд у розвитку економіки територій. Брендинг ОТГ – це визначення громадою свого вектора розвитку, ким вони хочуть бути, чого досягти в найближчі 10-15 років діяльності.

  • Поділитися:

Огляд

Розробка логотипу Тавричанської ОТГ

Команда Victory House розробила для Тавричанської об’єднаної територіальної громади концепцію і стратегію розвитку брендингу та, звичайно ж, логотип і брендбук. Переглянути повну версію брендбуку – брендбук Тавричанське ОТГ-small
Концепція брендингу:
Тавричанське ОТГ – це територія розвитку потенціалу людини (особистості). Головне – громадянин, житель громади. Пріоритет розвитку території ґрунтується на розвиток інтелектуального потенціалу наших жителів. Наш фундамент – це свідомі, мислячі та творчі люди, через потенціал яких ми впроваджуємо і досягаємо успіху в інноваційних технологіях у веденні бізнесу, впровадженні наукових підходів в підприємництві, екологічному підході до використання природних ресурсів, комунікаціях для комфортного розвитку.
Через розвиток особистості громадянина Тавричанська ОТГ, враховуючи комфортне та екологічне ставлення до природу, ми реалізуємо кращі світові управлінські та інтелектуальні досягнення в сільському господарстві. Території громади – це родючі зрошувані землі, доступ до води, тому для громади важливе збереження накопиченого досвіду разом з впровадженням новітніх світових тенденцій в землеробстві та тваринництві.

Стадії брендингу території

В ідеальній ситуації, вірно буде розробляти брендинг території, коли ви вже маєте Стратегію розвитку, де описані Плани розвитку соціальної та економічної сфер. Так, і для керівництва, і жителів громади, і для дизайнера зрозуміло над чим працювати – можна вибудовувати візію і саме таким чином і зробив голова Тавричанської ОТГ:
– першим кроком було замовлення розробки Стратегії в ГО «Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад»;
– другим кроком була розробка логотипу, фірмового стилю і брендбуку у нашої команди.
Результатом такого підходу стало те, що брендинг відображає візію і смарт-спеціалізацію громади: збереження природних багатств і розвиток людського потенціалу. У дизайні використані графіка стилізованих полів (лінія поля лого) і фотографічне зображення квітучого поля.

  • Поділитися:

ЕСТЕТИКА І РОЗУМІННЯ ШЛЯХУ
ПРИВОДЯТЬ ДО РОЗВИТКУ