“Херсонський Кавун” і участь у конкурсах

16.09.2020 Виктория

“Херсонський Кавун” і участь у конкурсах

Про емоції і результати брендингу географічного значення

Victory House design studio
Участь у конкурсах, це та ще робота, але коли це конкурс на концепцію і логотип географічної назви “Херсонський Кавун” – то тут ідея народилася з перших хвилин.
Я родом зі спекотного херсонського степу, працюю з місцевими підприємцями і фермерами від 2012 року, обожнюю сонце і сонячну ягоду повну солодкої вологи. Звідси і концепція про поєднання в знаку води і сонця Херсонщини.
Логотип містить декілька значень-символів:
Спіраль – стилізований хвостик кавуна, в той же час – солярний знак, що вказує на географічне розташування – Південь. Також спіраль є головним елементом територіального логотипу Херсонського регіону – «Скіфське сонце», символ котрого взятий з орнаментів народів, котрі населяли Південь України.
Хвилясті полоси – це і відтворення малюнку шкірки кавуна, і природні води, котрими багата Херсонщина (ріка Дніпро, Дніпровські плавні, узбережжя Чорного і Азовського морів).
М’які плавні форми – це традиційни й підхід у південних орнаментах ремісників (вишивка, різблення), коли у інших регіонах країни більше використовуються геометричні орнаменти.
Шрифт використаний прямий рублений, з м’якими згибами, таким чином на контрасті підкреслює м’які форми визуального знаку і разом з цим буде легко читатися у малих розмірах.

Витоки:

Знаю, що конкурсна комісія одноголосна обрала цей лого, хоча були питання, бо я колись була студенткою члена комісії пана Vit Kryzhanovski. Так, це моя “школа графічного смаку в дизайні”. То ж в мене є привід подякувати за науку Дякую!
Бажання займатися брендингом прийшло ще коли навчалася на Кафедра дизайна ХНТУ, тоді ми почали вивчати екслібриси Ф.Кідера. Бо як можна не любити лаконічність, вишуканість мінімалізму і радість від знаходження глибинних смислів (цінності) організації.
І дякую Павел Ярмий котрий вісім років тому надихнув відійти від фрілансу і посади найманого працівника та стати законним підприємцем. Так з’явилася дизайн-студія Victory House.
Дякую Юрій Палічев за можливість проявити творчість і отримати визнання, та Департаменту АПК Херсонської ОДА – за грамоту
ПС. роботи можуть бути не ідеальні, їх не всі можуть розуміти і любити, навіть я інколи слухаю рок, інколи поп-музику, а інколи Баха. Для мене брендинг – це все ж про індивідуальність, ідентичність і пошук “своїх”.
,

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

ЭСТЕТИКА И ПОНИМАНИЕ
ПУТИ ВЕДУТ К РАЗВИТИЮ