Victory House design studio
Херсонський кавун

“Херсонський Кавун” і участь у конкурсах

Участь у конкурсах, це та ще робота, але коли це конкурс на концепцію і логотип географічної назви “Херсонський Кавун” – то тут ідея народилася з перших хвилин.
Я родом зі спекотного херсонського степу, працюю з місцевими підприємцями і фермерами від 2012 року, обожнюю сонце і сонячну ягоду повну солодкої вологи. Звідси і концепція про поєднання в знаку води і сонця Херсонщини.
Логотип містить декілька значень-символів:
Спіраль – стилізований хвостик кавуна, в той же час – солярний знак, що вказує на географічне розташування – Південь. Також спіраль є головним елементом територіального логотипу Херсонського регіону – «Скіфське сонце», символ котрого взятий з орнаментів народів, котрі населяли Південь України.
Хвилясті полоси – це і відтворення малюнку шкірки кавуна, і природні води, котрими багата Херсонщина (ріка Дніпро, Дніпровські плавні, узбережжя Чорного і Азовського морів).
М’які плавні форми – це традиційни й підхід у південних орнаментах ремісників (вишивка, різблення), коли у інших регіонах країни більше використовуються геометричні орнаменти.
Шрифт використаний прямий рублений, з м’якими згибами, таким чином на контрасті підкреслює м’які форми визуального знаку і разом з цим буде легко читатися у малих розмірах.

Витоки:

Знаю, що конкурсна комісія одноголосна обрала цей лого, хоча були питання, бо я колись була студенткою члена комісії пана Vit Kryzhanovski. Так, це моя “школа графічного смаку в дизайні”. То ж в мене є привід подякувати за науку Дякую!
Бажання займатися брендингом прийшло ще коли навчалася на Кафедра дизайна ХНТУ, тоді ми почали вивчати екслібриси Ф.Кідера. Бо як можна не любити лаконічність, вишуканість мінімалізму і радість від знаходження глибинних смислів (цінності) організації.
І дякую Павел Ярмий котрий вісім років тому надихнув відійти від фрілансу і посади найманого працівника та стати законним підприємцем. Так з’явилася дизайн-студія Victory House.
Дякую Юрій Палічев за можливість проявити творчість і отримати визнання, та Департаменту АПК Херсонської ОДА – за грамоту
ПС. роботи можуть бути не ідеальні, їх не всі можуть розуміти і любити, навіть я інколи слухаю рок, інколи поп-музику, а інколи Баха. Для мене брендинг – це все ж про індивідуальність, ідентичність і пошук “своїх”.
Victory House design studio
Презентація до виступ Вікторії Кулакової на форумі з темою про стратегічний брендинг територій і міст

Стратегічний брендинг територій

Презентация выстуления Кулаковой Виктории на тему “Стратегический брендинг городов и громад” в городе Каховка 27 августа 2020 года на форуме “Города для людей”.
Презентация основана на опыте Victoru House и Виктории брендинга Таврийского объединения территориальных громад (2011-2012), Тавричанской ОТГ (2018-2019), города Новая Каховка (2019), создания логотипа территориального значения (локального продукта) “Херсонский арбуз” (2019) и опыта в бизнес-планировании и развитии территорий, как тренера и общественного деятеля.

УКР.:
Презентація виступу Кулакової Вікторії на тему “Стратегічний брендинг міст і громад” у місті Каховка 27 серпня 2020 року на форумі “Міста для людей”.
Презентація ґрунтується на досвіді Victoru House і Вікторії брендингу Таврійського об’єднання територіальних громад (2011-2012), Тавричанської ОТГ (2018-2019), міста Нова Каховка (2019), створення логотипу територіального зазначення (локального продукту) “Херсонський кавун” (2019) і досвіду в бізнес-плануванні і розвитку територій, як тренера і громадського діяча.

Victory House design studio
Виступ Вікторії Кулакової на форумі з темою про стратегічний брендинг територій і міст

Знаєте теорію про блакитні океани? (укр.)

Знаєте теорію про блакитні океани?

Я сьогодні спілкувалася з Наталею з ГО “Місто2025”, на кава-брейку перед власним виступом про сталість і економічний вплив брендингу на території, дуже цікава розмова вийшла. Вона за внутрішньою мотивацією діяти дуже близька до мене: коли головне не заробити гроші, а більш важливо змінювати парадигму мислення людей, суспільства в цілому.
Наталя працює з муніципалітетами, як соціологічна група, аналітик і бувший “чіновнік”, системно і з кропітким підходом. Я ж до тої глубокоомисленної роботи люблю додати ряд фасилітаційних сесій для різних цільових груп, провести мотивуючий або методологічний тренінг, піару, може і трохи занахабного, щоб навіть до самого пасивного громадянина дійшло, що Read more

Рождение человека, который создает логотипы

Скорее всего потому, что я родилась в селе (хоть и симпатичном, но все же селе, где кроме комбината, завода и баз не было реки, моря или рощи, а лишь бескрайняя степь), я стала мастером по упрощению и сокращению.
Так, например, получасовую речь А. я могу уместить в двух предложениях с тем же смыслом и без болезненной потери в нюансах. Зато четко, кратко, и так, что запомнятся не эмоции, а суть.

Именно село в реальном мире и огромный космос внутри меня позволили мне научиться сворачивать этот мир до простых логических цепочек, подобно тому, как сворачивается трехмерная реальность в фильме “Интерстеллар”.
Чтобы не окунуться в хандру от рутины школьной зубрежки, прополки летом и чистки печки зимой, мой разум учился искать смыслы и выводить их до абсолюта. Смыслы того, почему так происходит и зачем это нужно. Так мир становится закономернее и судьба “прекрасной умной девочки, которая родилась не там”, не казалась обидным недоразумением. Я не жаловалась на ограничения сельской жизни. Мой мозг понимал, что это закономерно, это этап. Read more

ЕСТЕТИКА І РОЗУМІННЯ ШЛЯХУ
ПРИВОДЯТЬ ДО РОЗВИТКУ