Стратегічний брендинг територій
Презентация выстуления Кулаковой Виктории на тему “Стратегический брендинг городов и громад” в городе Каховка 27 августа 2020 года на форуме “Города для людей”.
Презентация основана на опыте Victoru House и Виктории брендинга Таврийского объединения территориальных громад (2011-2012), Тавричанской ОТГ (2018-2019), города Новая Каховка (2019), создания логотипа территориального значения (локального продукта) “Херсонский арбуз” (2019) и опыта в бизнес-планировании и развитии территорий, как тренера и общественного деятеля.
УКР.:
Презентація виступу Кулакової Вікторії на тему “Стратегічний брендинг міст і громад” у місті Каховка 27 серпня 2020 року на форумі “Міста для людей”.
Презентація ґрунтується на досвіді Victoru House і Вікторії брендингу Таврійського об’єднання територіальних громад (2011-2012), Тавричанської ОТГ (2018-2019), міста Нова Каховка (2019), створення логотипу територіального зазначення (локального продукту) “Херсонський кавун” (2019) і досвіду в бізнес-плануванні і розвитку територій, як тренера і громадського діяча.
Знаєте теорію про блакитні океани? (укр.)
Я сьогодні спілкувалася з Наталею з ГО “Місто2025”, на кава-брейку перед власним виступом про сталість і економічний вплив брендингу на території, дуже цікава розмова вийшла. Вона за внутрішньою мотивацією діяти дуже близька до мене: коли головне не заробити гроші, а більш важливо змінювати парадигму мислення людей, суспільства в цілому.
Наталя працює з муніципалітетами, як соціологічна група, аналітик і бувший “чіновнік”, системно і з кропітким підходом. Я ж до тої глубокоомисленної роботи люблю додати ряд фасилітаційних сесій для різних цільових груп, провести мотивуючий або методологічний тренінг, піару, може і трохи занахабного, щоб навіть до самого пасивного громадянина дійшло, що Read more
Рождение человека, который создает логотипы
Так, например, получасовую речь А. я могу уместить в двух предложениях с тем же смыслом и без болезненной потери в нюансах. Зато четко, кратко, и так, что запомнятся не эмоции, а суть.
Именно село в реальном мире и огромный космос внутри меня позволили мне научиться сворачивать этот мир до простых логических цепочек, подобно тому, как сворачивается трехмерная реальность в фильме “Интерстеллар”.
Чтобы не окунуться в хандру от рутины школьной зубрежки, прополки летом и чистки печки зимой, мой разум учился искать смыслы и выводить их до абсолюта. Смыслы того, почему так происходит и зачем это нужно. Так мир становится закономернее и судьба “прекрасной умной девочки, которая родилась не там”, не казалась обидным недоразумением. Я не жаловалась на ограничения сельской жизни. Мой мозг понимал, что это закономерно, это этап. Read more